1 de gener del 2008

Primeres informacions del 2008

Bon any, blocaires!! Això primer de tot. Que tingueu un any ple d'aventures, de somnis, d'il·lusions, de coneixements, d'històries, de vivències, d'emocions... o sigui: de llibres!



Segona: estic malaltona. Tot plegat ja fa deu dies... Per això he tingut el bloc tan oblidat (no us penséssiu pas que era per indiferència o falta d'imaginació). Per tant, seré ràpida i esquemàtica. No em demaneu res més, que el mal de cap no em deixa viure.



Coses vàries (aquí "vàries" és perfectament correcte. Ho dic pels quatre que ja deveu haver arrufat el nas):


  1. Tal com deia la Tati en un comentari a l'entrada anterior: el dia 28 de novembre va sortir l'edició en català de l'últim llibre de Ken Follett, World without end: Un món sense fi. 1200 pàgines, a Edicions 62. És la continuació d'Els pilars de la Terra que tant li han demanat els milers i milers de lectors d'aquest best-seller. Us passo un link amb el retall de telenotícies de TV3 on parlaven d'aquest fet: http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=162039&CAT_ID=tvcat
  2. Espero que ja tingueu gairebé a punt la vostra Isabel. Ha estat facilíssim, no? Ho dic pel gran allau de dubtes que m'heu enviat... (3 persones de 55 han dubtat, només = exercici xupat).
  3. No voldria ser cruel, però... ja teniu en compte que els pronoms són molt difícils, en català?
  4. Aneu preparant la vostra entrada de bloc. Ja us heu donat d'alta de blogger? Ja heu remanat el programa? Ja teniu la lectura pensada? http://www.blogger.com
  5. Importantíssim. Demà fan un especial Rodoreda a TV3: més de 3 hores de programació sobre l'escriptora. Inclou la pel·li La plaça del diamant. Us sona? Us passo un enllaç amb el que en diuen al web de Televisió de Catalunya: http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcItem.jsp?idint=40220&item=actualitats&seccio=tvcat

I res més, xavals. Espero haver-vos remogut una mica la consciència... Any nou: la mateixa profe torraco... de sempre. Si me'n veig amb cor ja tornaré a aparèixer per aquí.

50 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones Cristina, i tothom. Bony any nou!

bé, Cristina, dir-te que no tinc a punt la Isabel :(
he pensat moltes maneres, però no sé de quina ho faré.
avui ho decidiré.

això dels pronoms... pfffff!!!
sí que és xungo...

i respecte a si ja tenim conta blogger, dir-te que estic en procés, jeje.
me-l'estava fent i he pensat en entrar a aquí, i he trobat que havies fet una nova entrada.

doncs, res, qualsevol dubte, em passo per aquí.
""""per desgràcia"""" ens tornem a veure tots d'aquí una setmaneta.
jajajajaja

vinga, vagi bé!


TaTi

Anònim ha dit...

bon any cristina!
pfff estic colapsada de feina...
no se per on començar!
la isabel ja esta pensada i esquematitzada, ara s'ha d'escriure...havera quina cosa rara surt.
respecte al blog ara em comensare a llegir el llibre, del que em reservo el nom, i més endavant ja em fare el blog, tot al seu temps.

doncs res, millorat que el dia 8 hi ha classe eh!

vinga que vagi be!

Patry

Anònim ha dit...

ahh per cert que m'ho he deixat.
si no m'equivoco, vas dir que l'extensió de la Isabel t'era igual oi?

Patry

Titi Juher ha dit...

Patry,

L'extensió de l'exercici de la Isabel dependrà de la teva història. Si la tens explicada amb vint línies, doncs vint línies i si necessites quatre pàgines, doncs això: quatre pàgines. Fixa't en les isabels de Solsona: totes són diferents.

T'he contestat?

Titi

Anònim ha dit...

Bon any nou a tothom...!!
No m'he pasat avans perque estava a Roses i com que no tinc ordinador allà!!
Doncs res gent que ja s'ha estan acaban les vacances de Nadal!
Espero que hagin estat fenomenals!!
Un petonas i ha cuidar-se!

AxA*

aRgI_SpErPeNtIk ha dit...

iep!!
bon nadal i feliç 2008 a tothom!!
dirte k auras d'estar orgullosa de mi perquè ahir vaig veure tota la peli de la plaça del diamant, i tot i que mostrava més detalls, era molt fidel a l'obra de teatre, al llibre no ho sé perquè ja saps que la lectura no és "lo" meu...

la isabel la porto... ejem... mal?
siiii

bé doncs me'n vaig a mirar la tele i a fer el vago perquè son vacances i si no les aprofitem després no anirem bé!

Vagi tot molt bé titi i recuperat!

happy 2008

Titi Juher ha dit...

Argi,

No pots dir que la pel·li és fidel a l'obra de teatre, perquè el teatre és molt posterior!!!! Diguéssim que tant la pel·li com el teatre són molt fidels a Rodoreda, però cadascuna en coses diferents.

Tres Places del Diamant, tres llenguatges ben diferents: tres obres d'art.

Jo també la vaig veure tota. I això que tenia febre... I després també vaig veure el programa sobre la biografia de Rodoreda. Algú el va veure? Va estar francament bé.

Apa, que el nen plora...

Anònim ha dit...

hola!! Bon any!!

Apa Cris, comences bé l'any...! T’has de cuidar!

Bé, la Isabel encara no la he acabat... i porto una setmana fent-la, després d'una altra setmana pensant-la...!! I res de facilíssim, eh! Jo tenia i tinc un dubte, que sempre m'oblido de preguntar-te, com es feien els guions llargs?? xD

I, si us plau, no ens recordis els pronoms!! És molt xungu, en serio. Ets mol cruel posant-nos un examen de pronoms i funcions després de les vacances de nadal...!

I en referència al punt 4, ja tinc el compte blogger!!

Això de la plaça del diamant no ho sabia, perquè no ho he llegit fins ara.


Dons res, Cristina, recupera't i ens veiem aviat... com diu la tati...xD


Eva

Anònim ha dit...

No se perquè no m'ha dexiat comentar am la identitat del blogger :S

Per cert, sóc l'Eva Martínez (ja no m'enrecordava que som dos Eva's xD)

Titi Juher ha dit...

Eva i tothom,

El guió llarg es fa amb les tecles ràpides Ctrl+alt+guionet. Això sempre que el teu word estigui configurat d'aquesta manera (per defecte ja surt però potser algú us ho ha remenat, o vosaltres mateixos). Si no et surt has d'anar a insertar símbols, buscar el guió llarg i prémer insertar.

A veure si te'n surts.

I sí: sóc cruel. Sóc guapa i simpàtica però també cruel i inhumana. No es pot tenir tot. Us heu de menjar amb patates unes quantes funcions sintàctiques... Acompanyades amb torrons passen la mar de bé, ja veuràs. I si a més les acompanyes amb uns quants pronoms i una mica de vi dolç... Molt millor!

I si t'has perdut La plaça del diamanant... Potser dissabte a la tarda pots enganxar Mirall trencat, també a TV3. És l'any Rodoreda!!!

Petoníssims.

Titi

Anònim ha dit...

si, diria que si
és a dir, tot l'espai que necessiti no? que no importa la llargada sino el contingut.

quan dius que totes les Isabels de'n Solsona son diferents et refereixes a l'estructura, llargada, persona etc oi?

tinc un dilema, crec que a la meva isabel, el lector acaba sense saber realment com es isabel, si que en te una idea pero no tan detallada com les del llibre.que faig? ho canvio? explico mes com es ella?

aahh i una altre cosa.
tu creus que es real, o que simplement queda "be" que la Isabel i en Narcis es liin, pero no amb 39 anys sino amb 17 o 18?


merci pel teu temps!
ens veiem aviaat!

Patry

Anònim ha dit...

No penso dir res del tema Isabels...

Per cert, la pel·lícula de la Plaça del diamant la vaig començar a veure però, nois i noies, no hi va haver manera d'aguantar. No i no. Per mi, res a veure (no parlo d'arguments, ni escenes, ni diàlegs...) amb ell llibre i l'obra de teatre.

No dic que no sigui bona la pel·lícula (cosa que és gairebé impossible amb una història com aquesta) però mira, no ho, sé al meu cap li deia... Més ben dit, no li deia el mateix que l'obra i el llibre. O encara millor! No m'estava explicant allò que el llibre i per damunt de tot l'obra em van encarar amb tanta força.

Val, ara tot això afegint-hi un "més o menys" a tota la meva explicació.

Inga nois a cuidar-se (no dic "Vinga" perquè "Inga" m'agrada molt més). Me'n vaig a jugar amb els juguets que m'han portat els tres (o quatre?) reis mags.

Titi, recupera't! Per cert, que sàpigues que he llegit bastant aquestes vacances, jej (llegeixo per mi mateix, sí, però volia que ho sabéssis).

Joel

Anònim ha dit...

bones gent!
Titi, tinc un dubte...
es pot fer això?

"...,"

els tres punts i una coma darrere o no?
esque no sé com expressar-ho a "lo" de les Isabels!

gràcies.


Joe, fes alguna cosa de deures, va!!! xDDD


TaTi

Anònim ha dit...

perdoneu...
tinc un altre dubte.
a quin any se suposa que neix la Isabel?
o quin any és quan ella en té setze?
m'ho invento?


merci


TaTi

Anònim ha dit...

Si que me n'he sortit amb els guions llargs, gràcies Cris!

Però les funcions i els pronoms encara que les acompanyi amb patates, vi, torrons, o el que sigui no me les puc empassar... de debó, no em surten!

I em sembla que ara jo m'estic refredant... Tu estàs millor, ja?

Petons!!


Eva

JORDI RIU ha dit...

FELIÇ 2008 A TOTHOM!
arribo una mica tard, però he estat desconnectat, necessitava aquestes vacances...

Jo faré com en joel, el tema d'isabels el deixo...

Volia remarcar que he fet un bloc per tecno i tothom qui vulgui pot passar-hi, però comenteu ehh! L'adreça és:

jordiriu-energies.blogspot.com


espero que tots aquests blocaires hagin disfrutat de les vacances, a partir d'ara ens faran traballar de valent (els professors, incluin-t'hi la Cristina :D)

records per tothom, ens veiem el dimarts!

Titi Juher ha dit...

Bona nit, xavals! Us han portat molts de llibres, els Reis?

Ostres, a mi cap. Estic desfeta. Es veu que els Reis aquests no s'atreveixen a regalar-me llibres, a mi. Per què? Però si justament és la mar de fàcil, fer-me contenta!

Altres regals? Sí: una bossa (en diem "bolso" però no és normatiu) guapíssima, una taula de planxar (eh que guai?) i un carro de la compra (eh que guai?). Tic depre.

En fi. És tard i estic esgotada de córrer tot el dia amunt i avall amb dos nens histèrics (a qui els Reis EVIDENTMENT sí que han portat molts de contes).

Patry,

És normal que la teva Isabel quedi desdibuixada, tot i que pensa que poc o molt Solsona sempre acaba donant bastanta (de fet hauria de dia "bastant") força a aquest personatge (fins i tot la Isabel cega d'en Mariano és un personatge complet, fort).

Que s'emboliqui amb en Narcís als 18 anys em sembla versemblant. Per què no?


Tati,

Què vols representar amb "...,"? Posa'm algun exemple i et diré si està ben utilitzat.

La Isabel neix, com Solsona, l'any 1950. Té els 16 l'any 1966 i els 39(allà on l'autor situa les Isabels) l'any 1989, any de publicació del llibre. Em sembla que ja ho vaig explicar.

Eva,

Què és això que no te'n surts amb les funcions i els pronoms? Que ho vau treballar molt, l'any passat, no m'enganyis.


Jordi i Joel,

Què és això que passeu del tema Isabel????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Rius Rius i Rius. Feu-me el favor. Fareu que acabi les vacances, a més de malalta, deprimida.

Apa, bloggers, me'n vaig a estendre la roba que tinc a la rentadora. Que bé que viviu...

Titi

Titi Juher ha dit...

Bona nit, xavals! Us han portat molts de llibres, els Reis?

Ostres, a mi cap. Estic desfeta. Es veu que els Reis aquests no s'atreveixen a regalar-me llibres, a mi. Per què? Però si justament és la mar de fàcil, fer-me contenta!

Altres regals? Sí: una bossa (en diem "bolso" però no és normatiu) guapíssima, una taula de planxar (eh que guai?) i un carro de la compra (eh que guai?). Tic depre.

En fi. És tard i estic esgotada de córrer tot el dia amunt i avall amb dos nens histèrics (a qui els Reis EVIDENTMENT sí que han portat molts de contes).

Patry,

És normal que la teva Isabel quedi desdibuixada, tot i que pensa que poc o molt Solsona sempre acaba donant bastanta (de fet hauria de dia "bastant") força a aquest personatge (fins i tot la Isabel cega d'en Mariano és un personatge complet, fort).

Que s'emboliqui amb en Narcís als 18 anys em sembla versemblant. Per què no?


Tati,

Què vols representar amb "...,"? Posa'm algun exemple i et diré si està ben utilitzat.

La Isabel neix, com Solsona, l'any 1950. Té els 16 l'any 1966 i els 39(allà on l'autor situa les Isabels) l'any 1989, any de publicació del llibre. Em sembla que ja ho vaig explicar.

Eva,

Què és això que no te'n surts amb les funcions i els pronoms? Que ho vau treballar molt, l'any passat, no m'enganyis.


Jordi i Joel,

Què és això que passeu del tema Isabel????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Rius Rius i Rius. Feu-me el favor. Fareu que acabi les vacances, a més de malalta, deprimida.

Apa, bloggers, me'n vaig a estendre la roba que tinc a la rentadora. Que bé que viviu...

Titi

Anònim ha dit...

sí, Titi, perdona'm, he tingut un GRAN lapsus. :(
moltes gràcies.

l'exemple: Avui ha estat un gran dia. Pot semblar simple..., però... sóc besàvia!

no sé com expressar-ho... :S

a mi m'han portat dos (però els que em vaig comprar l'altre dia a Girona, que et vaig dir)


quins regals més macos,no et podràs queixar!!! jajajaja


vinga, gràcies!!


TaTi

Anònim ha dit...

crec que si que té força, més que res perquè és una dona amb molt de coratge i ganes de viure,i de fet és per això que se'n surt d'una de molt grossa.
em sembla que ja se per on vas, però he de reconeixer que això de fer "la nostra isabel" m'esta costant moltíssim, dubto, dubto i no paro de dubtar sobre tot el que he escrit.
avui m'hi tornaré a posar avera què surt.

(a mi els reis no m'han portat cap llibre, pero de totes maneres me n'he de comprar un)

que passis un bon dilluns!


Patry

Anònim ha dit...

bones!
Cristina, una pregunta: si la Isabel és en 1a persona, puc posar: jajaja, o jejeje??

merci


vagi bé l'últim dia ::(:(

TaTi


no sé què passa però m'he fet un blog i no puc deixar el cometari amb això!!! ara ho miraré

Titi Juher ha dit...

Patry,

Mai ningú no us ha dit que fos una feina fàcil, això de les Isabels. Si quan jo feia 3r de BUP m'haguessin fet fer això per vacances de Nadal... Per sort (o per desgràcia), en aquells temps jo estava enamoradíssima del meu profe de català. M'hauria semblat un exercici genial... Segur.

Tati,

En aquest cas "...," està perfectament ben utilitzat. Després de punts suspensius sí que hi podem posar coma, si és que la frase sense punts (per dir-ho d'alguna manera) la necessita. M'explico? Em sembla que no gaire. Vull dir que en principi uns punts suspensius són com un punt, però si els poses al mig d'una frase sí que pots posar coma o dos punts. Exemples: "Jocs, llibres, peluixos, fireta, scalèxtric...: he demanat moltes coses, als Reis." "Tinc tanta son, aquests dies..., que no em ve gens de gust posar-me a fer l'exercici de català." Ho has entès????

I sí: esclar que pots fer servir ji ji ji o je je je si el teu personatge vols que rigui. Tu mateixa.

En fi. Espero que demà passat ens puguem veure. Encara no estic fina i ahir el meu peque va començar a vomitar... Buf! Quines vacances més estressants. Vull anar a treballar. Us trobo a faltar.

Anònim ha dit...

jajaja
gràcies per "lo" de "us trobo a faltar" jajaja
quina sort, ojalà jo tingués les mateixes ganes que tu xD

Titi, t'he entés, gràcies, els exemples m'han ajudat.

es veiem dimecres, i no t'estressis gaire!!!!

fins demà gent :'(


TaTi

Anònim ha dit...

Hola!

Cristina, tinc dubtes sobre l’examen de gramàtica de dema perquè no se que es el que surt i a classe tothom diu la seva i ningú no és posa d’acord perquè nomes va ser un dia el que vam treballar els pronoms i no se quins son els que em d’estudiar Els forts? els febles? Els relatius i els determinatius tambe? I desprès vas dir el CD, el CI, els CC, els adverbis I ja esta? O els articles numerals, demostratius, indefinits… i tota la resta de coses treballades en el 1er trimestre tambe surten?

Espero que tinguis temps de respondre i que ho vegis =)

Petons ^^

Titi Juher ha dit...

Hola, senyor anònim (segurament senyora, oi?),

Demà us trobareu amb pronoms febles i amb funcions sintàctiques. Diríem que hauríeu de tenir ben clara l'oració simple: què és què a cada frase. Els relatius deixeu-los per a l'any que ve. Els personals els vam fer a classe (i per tant no entren: ja us vaig dir que us examinava de 4t d'ESO i no de primer de batxillerat) i els determinatius estan més que xupats i només espero que els sapigueu reconèixer.

Bona feina. De tota manera: no és com una mica tard per estudiar pronoms i funcions???

Fins demà, subjecte (ji, ji) desconegut.

Titi

Titi Juher ha dit...

En el comentari anterior allà on hi diu "personals" ha de dir-hi "personals forts".

Titi

Judit Pujadas ha dit...

titiii!!
et queixes que ningu comenta??
DEUNIDO!! Després de llegir-me tots els comentaris de tothom (:S)
he decidit possar el meu! si si... sempre faig el mateix llegeixo llegeixo xo mai comentoo!! ja era hora no creus?
La meva Isabel ja esta cuasi cuasi acabada, però (com no, SEMPRE te que haber-hi un PERO!) tinc un "problem". La meva Isabel explica una cosa del passat i no se si en aquella epoca hi havia alguna cosa semblan a un cicle formatiu, o alguna cosa per l'estil??? si sii... com pots imaginar al acabar de fe la Isabel i repasar-me-la e vist que l'havia ficat en un cicle formatiu a l'any 1968 ¬¬' aixi que ara l'haure de canviar tota no?? tens alguna solució? bueno...o...que i puc possar que s'assembli??
mirare mes tard el blog, espero que em contestis!

ptonets titi!
pD: l'examen d'avui!! :S :S

Anònim ha dit...

Holaaa

Soc en LLuiis,
examen pronoms febles = in albis
comento perque no es digui que els anónims són sempre de senyores...
Que els riu i l'argi també comenten
Dons aixo , reees meees
Sapss que ahir van anar els del col.legi Saint George's School de Girona a veure La Plaça Del Diamant?
Arribar abans a un event d'aquest tipus mereix una ovació per tu Cristinaa
oéééeeee
oooééééeee
oooooééééééééeéééééé´!!


petooooooooooooooooooonS (K)(K)

wiSSo

Anònim ha dit...

Bé Cristina, continuo muda.
L'examen sincerament FATAL
anava una mica molt peix
a més que amb les nits que estic
passant ultimament amb la tos
no em podia concentrar
Vaig a fer-li una ultima repassada
a la meva Isabel.
Ens veiem demà!

.paulA·*

Anònim ha dit...

primer cumentari MEU, de l'any...
jo no et faré una ovació Cristina,com en Wisso, me la faré a mi mateix. El cole del meu cusí que és de Bcn anaba a veure "La plaça del diamant" i ell no hi volia anar.
En Pepe va anar a casa seva a durmir i va insistir i el va emplenar d'il·lusió i inquietud pk anès a veurala...com és nurmal en Pepe va aconseguir fer-lo cambiar d'opinió, al meu cusí li va encantar i em vag sentir omplert...
pensant'ho millor, te la faré a tu la ovasió pk et tindries q sentir omplerta q ens motivèssis x anar a veure aquesta obra i que ens encantès.
nose si s'ha entès però bueno, el sms és: merci x invitan-se a passar una bona tarda am "La plaça del diamant".
L'examen esper-ho que bé.
ens veiem dema.


una abrasada

.pepe.

Judit Pujadas ha dit...

mmm... titi??
n ens has dit moltes vegades
que repasses el blog cada dos x tres??? una respostaa sisplauu!

Titi Juher ha dit...

Judit, tranqui...

De 4 a 10 del vespre, desapareixo sempre. Vaig a buscar el peque a la guarde, vaig a buscar el gran al col·le, anem al parc, a comprar, a casa d'un amiguet... i després toquen banyeres, sopar, conte i a dormir. A les 9 sopo jo i quan estic entro al bloc. Cap a les 12 procuro tornar a entrar i si vaig a dormir més tard (com ahir) torno a entrar abans d'anar a dormir (o a la matinada, si el meu petit, que és un torrapipes, no em deixa dormir).

Respecte a això dels cicles formatius...

Ostres, no sé com anava l'any 1968! Coi, que sóc més jove, jo! I si ho preguntes als teus pares/oncles/cosins? Sí que hi havia una cosa semblant (una alternativa a la uni, diguéssim) però no sé com es deia. Un moment, que truco al meu pare [...]. Està mirant el futbol: em trucarà quan estiguin a la mitja part. Sorry.

Ja tornaré a entrar d'aquí a una estoneta.

Titi

Titi Juher ha dit...

Pep,

Y si rapacesis una mica el q escriurs avans denviaru?

L'ecsàmen de pronoms no u se, pro de mument sospés d'hortografía.

Buf! Ho dic a en Pepe però podria dir-ho a molts altres. Va, home, una mica de rigorositat, que no costa tant.

Titi

Anònim ha dit...

Bones!!

M'ha encantat el teu últim comentari Cris, i el millor és que he llegit el d'en Pepe i casi no me n'he adonat (amb el casi vull dir que només m'he adonat de les mes fortes...xD).

Doncs res, donar-te les gràcies per l'ajuda amb els dubtes i dir-te que ja la tinc casi enllestida, queden només uns petits detallets ;-).

I... l'últim exercici de l'examen d'avui m'ha anat fatal :S Però la resta em sembla que força bé.

Bona nit!!

Eva

Titi Juher ha dit...

Judit,

No n'he tret l'aigua clara. Sí que hi havia coses, sí... Però no entenc exactament de què anaven. Hi havia la primària i després la gent o feia batxillerat o feia comerç (per ser oficinista, administratiu, comptable, caixer, banquer...). Es veu que també hi havien les escoles d'aprenents, on la gent aprenia un ofici al mateix temps que treballava (d'aprenent) en alguna empresa. També hi havien les escoles d'art i oficis. I, finalment, hi havia el magisteri, allà on anaven aquells que no volien anar a la universitat i que volien ser mestres.

Hi havia coses molt semblants al que avui dia en diem cicles formatius, però vigila: no es deien així ni eren iguals. Has de ser versemblant. O sigui que espavila't a buscar el que t'interessa o canvia alguna cosa... Perquè no pots ser anacrònica ni equivocar-te en aquesta mena de coses: no contemplaries la propietat de la coherència.

A veure com te'n surts. Sort i bona nit.

Titi

Judit Pujadas ha dit...

titii!!
estem l'eva i joo aqui miran si ja m'havies contestat! ;p
si, ja trobare una alternativa en això del cicle formatiu!merci, potser et torno a preguntar alguna cosetaa!
mua*

Judit Pujadas ha dit...

ahh!! una cosa! en comptes de fer-la anar a un cicle formatiu, la puc enviar a algu semblan al batxillerat? hi havia algu semblan al batxillerat?
judit

Titi Juher ha dit...

Judit,

Sí, hi havia alguna cosa supersemblant al batxillerat: el batxillerat, l'inicial (no sé si es deia així...) i el superior, que és el que li tocaria fer a la Isabel després de les monges.

OK?

Titi

Anònim ha dit...

bones Cristina!!!
jajaja, coincideixo amb l'Eva respecte al comentari d'en Pep i la teva resposta jeje.

Bé, et volia dir (desde ahir! però no tenia internet(últimament estic gafada...)) que tinc un gran problema...
ahir, parlant amb els meus companys sobre la redacció de la Isabel, vaig explicar de què anava la meva...
i em van dir que estava malament ja que la Isabel havia de tenir 39 anys...
i jo... merda!
l'he fet de 88 anys, per tant, l'any 2038 :(

sí, estic empanada...
et volia deixar el comentari ahir per així fer-ne una altra...
però avui no em donarà temps de fer-ne una altra...
te la entrego o no?
jo la imprimeixo...

he llegit que fins les 12 no entres al blog...
no sé si estaré desperta, però si ho estic ho miro.

ho sento :S

fins demà!


TaTi

Titi Juher ha dit...

Tati,

No, no: cap a les 12 és la darrera vegada que el miro, el bloc. Però sempre pels volts de les 10, després de sopar i amb els nens dormint com angelets, m'hi poso una estona, abans de corregir (exàmens desastre, per exemple) o de preparar classes o de llegir "Tirants lo Blanc" o "Solituds" per mil·lèsima (milèsima?, milèssima?, miléssime?) vegada.

Pel que fa al teu problema... Vaja, quin "despiste". Mira que en vam parlar, d'això: que totes les Isabels havien de ser com les d'en Solsona!!! No, no, no ho tornis a fer: entrega el que tinguis. Però és una llàstima...

Petons. I un altre dia les orelles ben netes.

Titi

Anònim ha dit...

això de: examen desastre...
és una indirecta molt directa?? :S
no puc dir que m'ha anat bé...

ho sento...

merci, fins demà
vagi bé


TaTi

Anònim ha dit...

Ja he acabat la Isabel! ufff, m'ha costat "lo" seu... que si una carta de reis, que si una defunció de mort, etc. (no puc posar etcètera si no he dit com a mínim tres coses, ho sé)



Però al final res d'això.

ENs veiem demà kraks!

Petó!

Joel=Botifarra

Anònim ha dit...

Bones a tothom,

L'examen de pronoms encara no el tinc corregit, però... fa mala pinta. Ji, ji... He corregit la pregunta dels subjectes (de fet, avui volia començar a parlar-vos-en) i... ehem! Hi havia onze subjectes i la majoria no n'heu pillat més de quatre.

Petonets. Ens veiem ara mateix.

Titi

Kevin Abellan ha dit...

Ei Titi!

Ja se que els comentaris són per parlar sobre la entrada però jo et comento per dir-te que ja m'he fet un compte Gmail i un bloc.

El meu compte és: kevin.abellan2@gmail.com

i el bloc, que no se si cal però jo t'ho dic:
kevinabellan2.blogspot.com

Bé, ja rebré el missatge d'invitació.

Apa, adéu a tothom!

Anònim ha dit...

bOnes cRistinA!
bé, són les deu de la nit i t'acabo d'enviar la meva Isabel per emaiL, pero m'han dit per aqui que no et va bé el correu o alguna cosa així :S
aixi que m'agradaRia sabeR kom va La cOsa..
que conSti ke L'he enviat eL dia que tOcava eh! xDDD
bé doncs, que vagi MOLT bé eL cap de setmana
i ens veiem diLLuns ;)

judiiiit bRugatt*

Titi Juher ha dit...

Kevin,

Ara et convidaré.

Judit,

Ja t'he contestat l'e-mail: no puc obrir el teu document (no és un word). Tu mateixa.

Titi

* * * Naty * * * ( LpA ) * * * ha dit...

bones Cristina!!

Et volia demanar una cosa.

Em podries donar el teu correu, que no trobo la llibreta on el vaig apuntar?

Es per enviar-te un correu electrònic per donar-te la meva direcció.


Petons gràcies!!! :)



Que vagi molt bé companys i ens ja ens veure dilluns a classe.


Xao penya !!!!


MOLT BON CAP DE SETMANA!!!!! :-)

Titi Juher ha dit...

Eps, no sé qui,

La meva adreça: titiprofe@gmail.com


Bona nit.


Titi

Anònim ha dit...

Hola Cristina, divendres per la tarda et vaig enviar la Isabel i encara no m'has contestat. Espero que l'hagis rebut. Demà la portaré imprimida per si de cas.
bé... bona nit i fins demà!!!!

MeNeL*

* * * Naty * * * ( LpA ) * * * ha dit...

Bones titi.

Moltes gràcies per la direcció.

Percert no t'ho havia dit abans, sóc la Natàlia Homs.


petons que vagi bé.